Wysyłka jest dla nas niezwykle ważna. Zawsze szukamy nowych sposobów, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie tak szybko i bezpiecznie, jak to możliwe. Zawsze staramy się, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone na czas.

informacje wysyłkowe

 

Kraje Cena przesyłki Czas tranzytowy
Niemcy
Holandia
Belgia
 6,95 € 1-2 dni robocze
Dania 8 €0,95 1-3 dni roboczych

Francja
Hiszpania
Włochy
Austria
Irlandia
Portugalia

9 €0,95 1-3 dni robocze

Norwegia
Szwecja
Finlandia

14 €0,95 2-5 dni robocze

 

Uwaga: Opłaty za wysyłkę dla Twojego zamówienia zostaną obliczone i wyświetlone w kasie.

 

Przetwarzanie zamówienia:

  • Wysyłamy z Holandii.
  • Zamówienia realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych (z wyłączeniem weekendów i świąt).
  • Pomyślnie złożone zamówienia otrzymają potwierdzenie e-mailem ze szczegółami zamówienia. UWAGA: Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail, sprawdź filtr antyspamowy lub skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia.
  • Jeśli potrzebujesz pomocy z zamówieniem, proszę Skontaktuj się z nami natychmiast na support@life-vac.eu. Nie będziemy mogli wprowadzać zmian w Twoim zamówieniu po jego wysłaniu.
  • Sprawdź i upewnij się, że podałeś poprawny adres. Nie ponosimy odpowiedzialności za brak dostawy z powodu błędów w podanym przez Ciebie adresie. Jeśli zamówienie zostanie zwrócone z powodu nieprawidłowego adresu, zwrócimy oryginalne zamówienie (z wyłączeniem opłaty za wysyłkę) i poprosimy o ponowne przesłanie zamówienia.
  • UWAGA: Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia przewoźnika.

 

Wysyłka międzynarodowa (POZA UE)

Oferujemy wysyłkę międzynarodową do następujących krajów: Norwegia, Szwajcaria i UK

*W przypadku krajów spoza UE za paczki mogą zostać naliczone cła importowe i/lub opłaty celne; opłaty te są ustalane przez urzędników celnych i nie są wliczone w koszt wysyłki. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Urzędem Celnym w celu uzyskania informacji o cłach i podatkach.

FAQ

Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem

Jeśli złożyłeś zamówienie, ale nie otrzymałeś żadnego e-maila ani linku do śledzenia. Sprawdź folder SPAM. Jeśli w Twoim spamie nie ma nic, skontaktuj się z support@life-vac.eu lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.

Jak mogę śledzić moją stronę paczki?

Możesz łatwo śledzić przesyłkę, sprawdzając e-mail do śledzenia lub przechodząc na tę stronę i wpisując numer zamówienia i adres e-mail.

Mój produkt dotarł uszkodzony

Przykro nam to słyszeć! W LifeVac poważnie traktujemy bezpieczeństwo wysyłki. Prosimy o przesłanie nam szczegółowego e-maila do naszego zespołu wsparcia wraz ze zdjęciami z otrzymanej paczki/uszkodzenia. Wyślij email do support@life-vac.eu

Czy LifeVac ma za tym dowody medyczne?

Tak, LifeVac może z dumą powiedzieć, że jest to jedyne urządzenie do oczyszczania dróg oddechowych lub urządzenie ssące z niezależnymi badaniami medycznymi, recenzowane publikacje medyczne oraz abstrakty medyczne potwierdzające bezpieczeństwo, skuteczność i uratowane życie.

Czy po użyciu LifeVac mogę go umyć i użyć ponownie?

LifeVac jest jednorazowy, ale jeśli użyłeś LifeVac do ratowania życia, wymienimy go bezpłatnie.