Szukasz pomocy?

skontaktuj się z nami przez e-mail:
support@lifevac.eu

Lub telefonicznie:
+32 465 04 17 98

FAQ

When you use Lifevac, can it push the obstruction further down?

No. Thanks to LifeVac’s patented one-way valve system it’s simply impossible to push the obstruction further down while using it. When you push down the air doesn't pass through the mask. Instead, air goes out through the side of the one-way valve. When you pull up again, it creates the suction effect needed to safely clear an obstruction in a choking emergency.

Can LifeVac damage the lungs and body of a choking victim?

No, LifeVac has been independently tested and is proven to be 100% safe to use. The place, push, and pull motion only creates the necessary amount of suction needed to remove the obstruction and does NOT cause damage to the lungs and body of the choking victim.

To illustrate this further, LifeVac has a suction volume of 200ml. If you compare this to the volume of a lung, which, after completely exhaling, is 1200ml, you can easily see that LifeVac only uses the suction force needed to remove an airway obstruction.

After saving 2101 lives with zero negative cases, we can confidently say it’s safe to use.

Czy LifeVac ma za tym dowody medyczne?

Tak, LifeVac może z dumą powiedzieć, że jest to jedyne urządzenie do oczyszczania dróg oddechowych lub urządzenie ssące z niezależnymi badaniami medycznymi, recenzowane publikacje medyczne oraz abstrakty medyczne potwierdzające bezpieczeństwo, skuteczność i uratowane życie.

Czy po użyciu LifeVac mogę go umyć i użyć ponownie?

LifeVac jest jednorazowy, ale jeśli użyłeś LifeVac do ratowania życia, wymienimy go bezpłatnie.

Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem

Jeśli złożyłeś zamówienie, ale nie otrzymałeś żadnego e-maila ani linku do śledzenia. Sprawdź folder SPAM. Jeśli w Twoim spamie nie ma nic, skontaktuj się z support@lifevac.eu lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.

Jak mogę śledzić moją stronę paczki?

Możesz łatwo śledzić przesyłkę, sprawdzając e-mail do śledzenia lub przechodząc na tę stronę i wpisując numer zamówienia i adres e-mail.

Chcę zwrócić mój produkt

Mamy 14-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania przedmiotu na zgłoszenie zwrotu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieotwarty i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Uwaga: maski muszą być w oryginalnych, nieotwartych opakowaniach.

Aby rozpocząć zwrot, możesz skontaktować się z nami pod adresem support@lifevac.eu. Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci adres zwrotny oraz instrukcje, gdzie wysłać paczkę. Przedmioty odesłane do nas bez uprzedniej prośby o zwrot nie będą przyjmowane.

Formularz wsparcia

  • Informacje kontaktowe


    Narzędzia życia VOF

    Lіеrѕеѕtеееnweg 87a B1 2520 Emblemat

    BE 0788 687 501


    E-mail: support@life-vac.eu


    Numer telefonu: +32 465 04 17 98